Presentació

Benvolguts,
el meu nom és Eric Luna, i sóc estudiant de Magisteri Educació Primària. El blog que aquí començo no és més que l'intent de deixar constància escrita sobre els meus pensaments i la meva ideologia; al igual que obrir, amb respecte, debats i discussions amb altres persones sobre qualsevol tema d'actualitat, amb molt de gust m'agradarà conèixer altres plantejaments i posicions.

Eric Luna

PS Demano que qualsevol tema tractat es participi amb respecte i sobretot sense atemptar contra l'altre persona. Primerament hem de ser respectuosos, democràtics i lliures, ja que són principis essencials del model de societat que hem de construir. I construir no només a les escoles; trenquem amb la idea que només educa el mestre, eduquem tots.

2 comentaris:

Jose Martín ha dit...

Enhorabona pel bloc.

Des d'avui mateix passes a formar part de la meva llista d'enllaços i espero poder llegir-te, i comentar-te, assíduament.

Estela ha dit...

felicitats pel teu primer escrit, de moment el teu sentit del respecte envers totes les persones m´ha encantat.endavant!